Voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martijn Smit - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martijn Smit - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

03 Juli 2006 | Nederland, Utrecht

Hallo Allemaal,

Nog een kleine twee weken en dan ga ik weer! Inmiddels zijn de laatste loodjes op school bijna afgerond en kunnen we het een beetje uitzingen hier.
Inmiddels heb ik van Djoser de nodige papieren ontvangen. Ga ik eindelijk het boek Wilde Zwanen lezen en heb ik thuis alle papieren klaar liggen voor de reis.
Nu moet ik nog het visum regelen en helaas moet ik daarvoor naar Den Haag. Om het persoonlijk te bezorgen en om het persoonlijk af te halen.
Inmiddels heb ik hier in Nederland ook weer een mooi hebbedingetje, mijn splinter nieuwe (23 jaar oude mini).
Op 19 juli vertrek ik om 17:20 en ik sta gepland om terug te komen op de verjaardag van Markie, maar waarschijnlijk blijf ik nog een paar dagen langer. Esther en Eelco maken namelijk dezelfde reis en doen dat 5 dagen later. Het is de bedoeling om elkaar te zien in Hongkong. Ook Karin, collega-reisleidster die ik heb ingewerkt in Kenia, is rond dezelfde tijd in Hongkong. Dat wordt dus gezellig!

Verder is het nu nog even genieten van het mooie weer hier en nog een paar dagen en dan zie ik mijn groep van 20 personen. Voornamelijk stelletjes waarvan er twee rond de 35 zijn en de overige zijn in de 50 (dus mam jij had ook meegekund). Een jongen van 14 reist mee met, waarschijnlijk zijn oom en tante en er is één alleen reizende vrouw van 51. Een gemiddelde djoser groep zullen we maar zeggen!

Ik heb er in ieder geval heel veel zin en en ik hoop dat jullie af en toe op deze site kijken en me op de hoogte houden van jullie verhalen!

Veel plezier de komende zomer en tot mails!

Liefs
Martijn

  • 17 Juli 2006 - 03:48

    Barbara Spronk:

    Hoi Martijn!
    Nog 2 nachtjes slapen en dan kom je naar Beijing!!
    Bereid je maar voor want het is hier goed vies-heet!
    Het lijkt me leuk om je te ontmoeten in deze grote stad..!! :D
    Ik ga zaterdag naar Shanghai dus donderdag en vrijdag zouden het beste uitkomen om savonds wat te eten ofzo.
    Mijn Chinese nummer is: 13426466934
    Bel me maar als je bent aangekomen..dan kunnen we wat afspreken ;)

    Alvast een fijne reis..
    Enne zou een broodje kaas nog in je koffer passen?? ;) :) hihi

    Gr. Barbara

  • 17 Juli 2006 - 20:39

    Je Lando:

    dat wordt idd en gezellige boel met djoser en jou in china Smitje
    Have fun ;-)

  • 17 Juli 2006 - 20:59

    Annelies:

    Heeee!

    Bij deze wil ik je alvast enorm veel plezier toe wensen in China. Nog even onderstaande wijsheid van je zussie. Achong pang mandarijn ping pong sam bal bij loe yuk. Babi pnang soi!!! Met andere woorden maak er een te gekke boel van! Dikke kus van mij en een stevige handdruk van M. xxxxxxxx Toedeledoki

  • 18 Juli 2006 - 06:21

    Martin:

    Hoi Martijn, heel veel plezier als ik je niet meer spreek! Bloemendaal was leuk, jammer dat je niet mee kon. De BBQ haal ik komende week nog wel een keer op met Edo :-).
    Groet Martin

  • 21 Juli 2006 - 14:45

    Willemijn:

    He martijn,

    Goede vlucht en alles gehad? En hoe is de groep? Veel plezier, geniet ervan!

    Liefs, x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Hallo Allemaal, Op 19 juli staat het weer te gebeuren. Voor de derde keer ga ik als reisbegeleider voor Djoser naar het mysterieuze China. Deze keer ga ik met een groep die ik ook mee mag nemen naar Tibet! Yes! De afronding van school is bezig en ik kan me goed voorbereiden op deze mooie reis!

Actief sinds 05 Juni 2006
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 70390

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 05 Oktober 2012

Vietnam geschiedenisles en andere zaken

19 Juli 2006 - 21 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: