Mijn eerste reis - Reisverslagen van Martijn Smit - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Martijn Smit - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hallo Allemaal,

Op 19 juli staat het weer te gebeuren. Voor de derde keer ga ik als reisbegeleider voor Djoser naar het mysterieuze China. Deze keer ga ik met een groep die ik ook mee mag nemen naar Tibet! Yes! De afronding van school is bezig en ik kan me goed voorbereiden op deze mooie reis!

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2016

Nha Trang en de ontwikkeling van toerisme

12 Januari 2016

Verschillen en overeenkomsten

28 December 2015

Jordanië, slachtoffer van de onrust in de regio

06 Januari 2014

Avonturier in de bewoonde wereld

05 Januari 2014

Filosofie of niet?
Martijn

Hallo Allemaal, Op 19 juli staat het weer te gebeuren. Voor de derde keer ga ik als reisbegeleider voor Djoser naar het mysterieuze China. Deze keer ga ik met een groep die ik ook mee mag nemen naar Tibet! Yes! De afronding van school is bezig en ik kan me goed voorbereiden op deze mooie reis!

Actief sinds 05 Juni 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 70217

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 05 Oktober 2012

Vietnam geschiedenisles en andere zaken

19 Juli 2006 - 21 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: