eerste indruk...kort - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Martijn Smit - WaarBenJij.nu eerste indruk...kort - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Martijn Smit - WaarBenJij.nu

eerste indruk...kort

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

15 Juli 2008 | Rusland, Moskou

Dag allemaal,

Ik heb nog 3 minuten om een eerste indruk te geven op mijn ervaringen in Ruslan. Jeetje...een nieuwe stad en wat voor nieuwe stad. Ons hotel een vreselijk gebouw van 28 verdiepingen hoog ligt op 10 kilometer van het stadscentrum. Niet getreurd er gaan metro't iedere 2 minuten richting te stad. En jawel afgelopen zondag stond ik dan op de plek de 80 procent van mijn groep nooit dacht te bezoeken. In de jaren 70 en 80 het boegbeeld van de GROTE vijand en nu lopen er allemaal mensen rond die het veel aan je proberen te verdienen.

Helaas moet ik het hierbij laten, mijn geld is op!

Dag allemaal en tot snel,

Liefs
Martijn

  • 20 Juli 2008 - 19:47

    Sister:

    Veel plezier daar. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Hallo Allemaal, Op 19 juli staat het weer te gebeuren. Voor de derde keer ga ik als reisbegeleider voor Djoser naar het mysterieuze China. Deze keer ga ik met een groep die ik ook mee mag nemen naar Tibet! Yes! De afronding van school is bezig en ik kan me goed voorbereiden op deze mooie reis!

Actief sinds 05 Juni 2006
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 70247

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 05 Oktober 2012

Vietnam geschiedenisles en andere zaken

19 Juli 2006 - 21 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: